Search for content in this blog.

2554-07-19

"Knowledge Insurance"

Claims Coordinator
  • Bachelor Degree in any field
  • Computer Skill : Ms Word Excel Power point
  • Good command in Egglish skill both speaking & writing ( Toeic over than 550 is preferable )
  • Open for new graduated.
Assistant Manager : Dealer & Finance Business Marketing
  • Bachelor degree in Marketing
  • Experience 5- 10 years in Insurance Business
  • Analytical thinking, Logical thinking and acheivement oriented
  • Good personality, Human relations and service oriented tieh strong coordination skills
  • Premium calculation
  • Customer support
  • Key in data
  • Filing documents
Claims Call Center
  • Bachelor degree in any field.
  • work in night shift
  • Computer skill : Ms word , excel
  • 0-1 year of experience.
Motor claims surveyor ( Head Office)
  • Bachelor Degree in any field
  • At least 2 years of experiences in Motor Claims surveyor.
  • Familiar with Bangkok and Perimeter area.
  • Have their own Motocycle & have driving license
Estimator
  • Bachelor degree in any field
  • At least 2 years experiences in estimator or assessor
เจ้าหน้าที่ตรวจสอบอุบัติเหตุประจำสาขาตรัง หาดใหญ่ จันทบุรี อุตรดิตถ์ ระยอง
  • เพศชาย
  • วุฒิการศึกษาระดับปริญญาตรีทุกสาขา
  • มีประสบการณ์ในการตรวจสอบอุบัติเหตุอย่างน้อย 2 ปี
  • สำหรับสาขาตรังและยะลา หากมีภูมิลำเนาในจังหวัดนั้นๆจะได้รับการพิจารณาเป็นพิเศษ
Credit collection Officer
  • Bachelot degree in Finance or General Administration
  • Experiences 1-2 years in Collection or credit control
  • MS Office
  • Good communication skill
เจ้าหน้าที่ตรวจสอบสินไหม/พิจารณาสินไหมรถยนต์
  • วุฒิการศึกษาระดับปริญญาตรี
  • มีประสบการณ์ในการตรวจสอบอุบัติเหตุ
  • มีประสบการณ์ในการตรวจพิจารณาสินไหมรถยนต์
  • มีประสบการณ์ในการตรวจหาหลักฐาน สอบสวนพยาน เพื่อประกอบการพิจารณาจ่ายสินไหมทดแทน
Assistant Manager : Miscellanoeus Underwriting , Fire Underwriting
  • Bachelor's Degree or higher Degree in Insurance or related field
  • At least 5 years in insurance business especially in Underwriting
  • Attention to details.
  • Ability to use Microsoft Office; Ms Word, Excel, PowerPoint
  • Good command of spoken& written English
Maketing Supporter in Multi-national Marketing( Japanese speaking )
  • Bachelor Degree or higher in marketing or related field
  • At least 3 year experience in marketing field ( Admin or Marketing support ), in insurance business is a must.
  • Good command of written & spoken English (TOEIC score more than 550 is preferred)
  • Japanese language efficiency level 2-3 is prefered
Network Administrator
  • Bachelor Degree in Computer Science , Engineering
  • Network administrator, Network analysts
  • Good command in English
  • Computer Knowledge : Network Administration ( Router, Switch, Firewall), VoIP
  • Technical Knowledge of Windows , UNIX, Linux in the Networking areas is a plus.
  • Job Summary : Administrate Network Infrastructure (LAN , WAN) and monitor the performance to ensure the availabity and performance of the network services.
Lotus Notes Developer
  • Bachelor degree in computer science, Engineering , Mathmatics
  • Experiences in Lotus note workflow application development , MS Win App or .NET is a plus
  • Job Summary : Team lead and application Developement for Lotus Notes Worklflow Application.
Web application developer
  • Bachelor degree in Computer Science , Engineering, Mathematics
  • Experiences in Web application development, Insurance background will be advantage
  • Good command in English
  • Computer knowledge in Web application development (.NET , J2EE)
    Web Application development experience and coding required.
  • Job Summary : Develop web application and related programs as per assigned by team leader
Data Administrator and QA
  • Bachelor Degree in computer science or related
  • Data Admin , Business Analyst or system analyst in Insurance Industry
  • Good command in English
  • Computer Knowledge : Insurance Package system, Polisy Asia is preferred, Software documentation tools e.g. MS.Office Visio etc. Procedure and Policy Developemnt , Analytics and communication skill
  • Job Summary : Exercise data cleansing, data model design and procedure development for data entry etc.
Business System Analysis
  • Bachelor Degree in Computer Science , Business Administration or related field.
  • Business Analyst or system analyst in Insurance Industry.
  • Good command in English
  • Computer Knowledge : Insurance Package System, Polisy Asia is preferred, Software documentations tools. e.g. MS Office Visio
  • Analytics , Problem solving and communication skill
  • Job Summary : Gather requirement and clarification with user and technical developer ( both local and foreign).
IT Audit
  • Bachelor or Master Degree of Computer Science, Information System, Accountancy preferably with CISA/CISSP
  • Experience minimun 4 years experiences of IT Process Audit on IT General Controls, Applications Controls, IT Process, IT Operation, New Project, Change Management Control
  • Fluent in English both spoken & written
  • Computer Knowledge : IBM i5OS, SQ Sever DB, Oracle 10G, Programming, Database, Datawarehouse, Data Mining, IT Operations
  • Knowledge of IT Governance and best practice methodology framework (e.g. COBIT V4.1, ITIL V3)
  • Experience in Audit Tools.

Job Summary

  • Conduct technical reviews of security and controls of Networking Infrastructure, Internet, Servers and Data Center
  • Conduct reviews of security and controls on IT General Control, Application Control, IT Process, IT Procedure , IT operation, Database, New Project, Change Management
  • Established audit work programs to effectively evaluate operations, base on best practices, regulatory requirements and the operating environment.
  • Evaluate and provide independent and objective assesment of the governance, control and risk management processes
  • Write audit reports in a concise manner.
  • Assis in following up on audit matters.
  • Discuss with auditees regarding the audit observations and reccommendations.
Internal audit
  • Bachelor degree in Accounting / Audit
  • At least 3 years experiences with Auditor in Financial firm
  • Good command in English (Toeic 550 or above)
  • Ms Office : word, excel , power point
  • Conducts audit activities on planed and specific assignment to branch/department described by Manager or Department's Head.
  • Responsible for implementing audit procedures.
  • Coordinates and executes the audit schedule and other informations.
  • Prepares and submits reports on the result of audits finding, recommending improvements to audittee and related functions.
นักศึกษาฝึกงาน 3 เดือน ช่วงปิดภาคเรียน
  • วุฒิการศึกษา ม6 - ปวส
  • หากมีประสบการณ์ทำงานเอกสารมาก่อนจะได้รับการพิจารณาเป็นพิเศษ
  • จัดเอกสาร
  • เรียงแฟ้ม
  • คีย์งาน
Risk Engineer
  • Bachelor Degree or higher in Engineering (any field)
  • At least 2 year experience in engineering in Manufacturing is preferred
  • Good analytical skill and computer skill
  • Good command of written & spoken english (TOEIC score more than 600 is preferred)
เจ้าหน้าที่การตลาดและรับประกันภัย
  • อายุ 25-35 ปี
  • จบการศึกษาระดับปริญญาตรีทุกสาขา
  • ประสบการณ์การอย่างน้อย 3 ปีขึ้นไปในด้านการตลาดประกันภัย
  • ออกกรมธรรม์ประกันภัยให้ลูกค้า
  • คำนวนเบี้ยประกันภัยประกันภัยให้ลูกค้า
  • ประสานงานลูกค้าในการทำใบเสนอราคา การเจรจาต่อรองกับลูกค้า
  • ให้คำแนะนำและปรึกษากับลูกค้าเรื่องการประกันภัย
  • ออกสำรวจภัยก่อนรับทำประกันภัย
เจ้าหน้าที่สนับสนุนการตลาดประจำสาขา ระยอง
  • เพศชาย / หญิง
  • จบการศึกษาปริญญาตรีทุกสาขา
  • สร้างความสัมพันธ์กับลูกค้า และแก้ไขปัญหาให้ลูกค้า
  • คำนวนเบี้ยประกันภัย และคีย์กรมธรรม์ประกันภัย
  • ทำรายงานและสรุปเบี้ยรับของสาขา
Underwriting : Motor 1 positions , Quality Assurance 1 position , Fire 1 positions , Miscellaneous 1 positions
  • Bachelor degree in Insurance / Statistics Insurance fields
  • 23-27 years old
  • 1-2 years experience in Insurance Company
  • New graduate is open
  • Good command in English both Speaking & Writing
Non Motor Claims Officer
  • Bachelor's Degree in any Field
  • New graduated is required
  • Communication skill
  • Computer skill; Ms Word, Excel, PowerPoint
  • Good command of spoken& written English
ตัวแทนขายวินาศภัย (เฉพาะเขตกรุงเทพมหานคร)
  • เพศชายหรือหญิง
  • อายุ 20 ปีบริบูรณ์
  • ไม่จำกัดวุฒิการศึกษา
  • รักงานขาย และมีมนุษย์สัมพันธ์ดี
  • มีความกระตือรือร้น และรักความก้าวหน้า
(หากมีประสบการณ์ด้านการประกันภัย หรืองานขาย จะได้รับการพิจารณาเป็นพิเศษ)
Actuary Staff
  • Bachelor degree in Statistic Insurance , Actuarial Science are preferable
  • New graduated
  • Serviced mind
  • Ms. Word , excel, access , etc
Account Executive at Phuket Branch
  • At least 5 years experience in Insurance company or related field
  • Bachelor's Degree or higher in Insurance or related field
  • Good command in English ( Spoken, Written
  • Computer skill; Ms word, excel, access, power point
  • Communication skill
.
.Life Insurance Knowledge:Life Insurance , private, death, employee pensions and annuities,life insurance, educational, life insurance companies